25 mar. 2010

the old stuff





Nu foarte "old", si totusi old. Pentru ca e parte dintr-o mai veche perioada, pentru ca si-a lasat amprenta asupra mea, si pentru ca imi place.
Nu are niciun sens sa ma lamentez iar cu privire la trecut.

Pentru ca aici trag linie. Tot ce a fost nu va mai fi. Am inteles tarziu, si a fost nevoie ca cineva sa ma ajute, am avut nevoie de explicatii, si de mult, mult timp.
Desi mi-am invatat lectia, o sa fiu iar certata, dar acum e ok.

Am invatat ca adevaratii prieteni nu se asaza pret de doua minute langa tine, cand iti e mai greu, pentru a-ti spune "Lasa, o sa fie bine. Toate se vor rezolva de la sine", te mangaie pe umar dupa care pleaca. E drept, unele situatii ii depasesc pe prietenii acestia, dar intotdeauna am considerat ca daca nu ii poti fi alaturi unui om asa cum are nevoie, lasa-l sa putrezeasca in durerea lui.
O singura vorba nu e suficienta nicicand. Cei care afirma ca "Gestul conteaza" sunt cei care nu sunt in stare sa arate mai multa bunatate celor de langa ei. Adevaratii prieteni iti ies in cale cand te astepti mai putin, si chiar cand ai mai mare nevoie de ei. Caci prietenul la nevoie se cunoaste. Prietenii adevarati nu asteapta nimic in schimbul sustinerii lor. Prietenii adevarati te cearta si te dau cu capul de pereti doar din dorinta de a te trezi la realitate.

Crezi ca nu mai ai nimic pe lumea asta? Mai gandeste-te. Exista un substituent pentru orice. Cea mai apriga dorinta va trece pe un plan secund, lasand loc unui obiectiv, pe cat de frumos, pe atat de realizabil.

Credeam ca stiu care imi sunt prioritatile, insa, incetul cu incetul, totul a fost cufundat in ceata. Dar azi am deschis iar ochii. Lumina nu m-a orbit. Din contra. Era intuneric; intunericul din mintea mea. Prea mult timp am stat in bezna, contempland un ideal, e timpul pentru o schimbare. Cineva sa aprinda lumina!

Din colectia "Am nevoie..." enumar in continuare: Am nevoie ca cineva sa imi reaminteasca necontenit cine sunt si care e scopul meu, am nevoie ca cineva sa ma mentina pe linia de plutire, si am nevoie sa multumesc cuiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu