28 mar. 2010

Bow to the King...




... of Improvisations!

Individul care improvizeaza versuri (cica din greu lucrate- 3 piese in 5 minute), copii, moda, inclusiv stilul de muzica.

NOTA: stiu am promis la postarea despre minunatul Mircea Badea ca nu mai comentez viata celebritatilor, dar exceptia e mama incalcarii regulilor.

Daca cineva avea dubii in privinta existentei extraterstrilor, imi pare sincer rau, nu am vreme de demonstrat teorii. Cert e ca, intr-o seara plictisitoare, cateva creaturi verzi au incrucisat (macar cativa dintre voi trebuie sa stie ce floare imputita e asta, restul, dream of roses scent)



si



Rezultatul?







OK, va rog sa nu mai zbierati. Trebuia sa va avertizez, my bad. Scuze.

Sarim peste anii in care "cercetatorii" nu s-au mai ocupat de creatura, trec direct la momentul marcant- apogeul alienarii.



Avem asa: un costum nereusit de Halloween, adica o imbinare de mai multe... imbinari. Regele voia sa demonstreze ca ii place cate putin din orice. Sunt sigura ca a vrut ceva in stil Lordi, insa s-a temut ca nu va fi recunoscut de pitzipoance. Stiu eu sigur.
Mai avem un mod cel putin ciudat de exprimare care include, dar nu e limitat la niste interjectii pe care sunt tare curioasa de unde le-a scos, brutalizarea unui mar si a unei masute, si niste gesturi care pe mine m-au dat gata.

Ca PRO TV-ul nu mai valoreaza treizeci de bani o stiu deja multi, insa nu si cei din interior. Dar consider aceasta intamplare un abuz si-o blasfemie. Niste producatori cu doua clase mai putin ca trenul (la PRO TV orice se poate) promoveaza nu doar lipsa de cultura (hail to those who still go to school), ci si dezinformarea publicului (cei ce cunosc adevarata virtute a adevaratei muzici, raman de neclintit, insa ceilalti...), castigand o avere.

Revenim la maimutele noastre.

Acest mascul feroce nu declara nimic cu privire la muzica rock, sau macar, ceva legat de stilul/stilurile pe care presupusa lui costumatie o/le imita.
Da, am auzit si eu comentariul cu privire la Voltaj, insa ma abtin de la orice observatie.

Dupa aproape 10 minute de confuzie in mintea unor telespectatori ("Sa plang sau sa rad?"), unicul si inegalabilul ne improvizeaza si un cover...
WARNING: lock your doors, lock you windows, this is the Boogie Man!



Toata tarasenia asta nu am vazut-o in direct, ci pe you tube, dupa ce am primit un link. Mai bine asa, pentru ca nu am fost nevoita sa-mi oblig stomacul sa indure pana la pauza publicitara greata ce ma dadea peste cap.

Unele popoare au exemple extraordinare de relatie tata-fiica (Ozzy si Kelly). Ghiciti ce! Noi ii avem pe Nicolae si pe Nicoleta. Halal cultura avem, halal neam suntem!



THE END, poti merge sa iei o gura de aer.

2 comentarii:

  1. Stai periculosule, ti-a pusca o vena si mori... defapt, canta tu acolo, poate se intampla si minunea asta.
    God help us !!

    RăspundețiȘtergere
  2. off tu Dimmu Borgir a lu mama ce rau te-ai facut ... da ce nu mai ai bani si te pusera astia sa te dai in spectacol pe la televiziuni sa ai si tu bani de o paine ..Gunoierule...!!!
    Sunt furioasa acum :D

    RăspundețiȘtergere