27 mar. 2010

lately...



... am avut parte de niste evenimente memorabile!
Zilele astea am iesit la film cu un pampalau; un pamapalau care nu e in stare sa aleaga niste locuri fara a consulta horoscopul, care ajunge la mall dupa ce am ajuns eu, care a ales un film pe care l-am vazut deja, si care, in ciuda celor mentionate pe bilete, ma pune sa stau in scaunul gresit. Dar e ok, "Alice in Wonderland" e un film bun.

Am facut o plimbare de cateva ore cu Afrim. Am inceput cu a inconjura lacul de la Iulius, de unde am luat-o spre Eroilor, pe unde ne-am invartit putin, dupa care am ajuns franti inapoi la camin.

Am avut o altercatie un un oarecare individ X, altercatie in urma careia m-am ales cu o vanataie draguta. Nu doare foarte tare. Mamei i-am spus ca am cazut din pat (eh, copiii din ziua de azi).

Apropo de mame, am vopsit-o pe a mea roscata. Avea nevoie de schimbarea asta, iar eu am profitat de increderea ei. Ah, ar fi trebuit sa vedeti ce urat a facut cand a vazut cat de deschisa era nuanta... Dar se va obisnui ea, si intr-o zi imi va multumi cu siguranta.

Am facut-o si pe asta- am alunecat la dus. Le datorez alor mei o perdea de dus. Nu s-a inventat oare o gresie mai putin dura? Pentru cei impiedicati, ca mine... Ceva de cauciuc, sau stiu eu. Las' ca ma fac eu mare si fac o revolutie. O sa dau o lege ca toata lumea sa isi puna gresie pufoasa in baie, sau cel putin, cunoscutii mei (pentru binele meu desigur).


THE END

Un comentariu:

  1. interesant interviu la manelist...pacat ca a pocit melodia de la voltaj (voltaj chiar o canta frumos).........asculta melodia aceasta http://www.youtube.com/watch?v=lXQv0-LuOIE&feature=PlayList&p=80D02E1018B871CC&index=24

    ......oare pot canta vreodata asa ceva manelisti?

    RăspundețiȘtergere