10 mar. 2010

no life





Am citit si eu blogu' lu' Mircea Badea ca mi-a starnit cineva curiozitatea. Emisiunea nu i-o urmaresc, mi se pare ca se maimutareste prea mult pentru a face audienta.
OK, e un tip destept, dar (citez un prieten) "intrece limita bunului simt." Care o fi limita aia, imi e putin greu sa imi dau seama, la cate permite societatea de azi...
Nu mi-a placut niciodata tipu'. Nu are niciun sens sa il judec, sa il condamn pentru mentalitatea lui de tomberon uman, nu am dreptul. Dar am dreptul sa fiu indignata, cand vad cum eticheteaza oamenii- si unii dintre ei sunt fani infocati.
Are intr-adevar o mare putere de convingere, e vazut ca un Moise de catre tantalaii care il venereaza, un deschizator de drumuri. Mi se rupe sufletul cand vad cat de usor de manipulat sunt romanii de catre un om care nu stie decat sa dea "sentinte" usturatoare oamenilor de mare caracter, gen Huidu.
Badea e un tatalau de mare clasa!
Comparand, la o prima vedere, blogul lui Badea cu al lui Huidu, diferenta de mentalitate se vede de la inceput. Badea are o poza cu el langa masina sa, ca un cocalar de turma, pe cand Huidu are o poza, pe cat de comuna, pe atat de expresiva. Cat despre continutul fiecarui blog, ramane la aprecierea fiecaruia. Dar e nevoie de o parere obiectiva, pentru a putea nota calitatea postarilor. Ghiciti cui dau eu un punct (e o parere subiectiva!).
Nu e razboiul meu, si nu ma voi mai complica sa comentez "balbutele" oamenilor publici (depun un mare efort, mi-am dat seama ca ar mai fi cateva nume pe lista). Dar Badea ar trebui sa isi vada de penele lui, de propriile "hibe", de propriul imperiu care se va darama intr-o buna zi daca o tine tot asa.

4 comentarii:

  1. Uh... mie imi place tipu. Acum ce e adevarat nu ma prea pricep eu cu politica si cu mancarea care o prezinta el, da ma distreaza la nebunie cand se ia de altii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie nu-mi place Badea, dar am inteles ca face reclama la Opel si de-aia are poza cu masina pe blog. In rest is intr totul de acord. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Opel sau Toyota... crede-ma ca nu le deosebesc :))

    RăspundețiȘtergere