2 mai 2011

Înapoi la Cluj

M-am întors de o zi și, cu toate că nu am reușit însă să-mi satisfac dorul de locuri aglomerate și oameni, nu am putut să nu observ micile detalii tragice ale orașului.
Mai întâi, un scandal în piața Mărăști urmat de pumni între două tabere de rromi, care, îndrăznesc să cred, erau membri aceleași familii. Mă bucur doar că am asistat la întreaga scenă din stația de vis-a-vis. Și nimeni nu a avut curajul să intervină- unii priveau dezgustați, dar voiau să vadă mai multă violență, iar pe chipul altora citeam doar repulsia. Da, poliția a rezolvat problema, în cel mai profesinist mod cu putință: urlete, amenințări, etc.

Nu, nu sunt rasistă. Nu. Dar mă deranjează lipsa de bun-simț. Iar oamenii ăștia ies în evidență tocmai pentru că nu au așa ceva. Cunosc oameni cu pielea cafenie care își văd de treaba lor, însă tocmai pentru că sunt atât de puțini, treaba asta nu poate trece drept generalitate.

Seară faină, Cluj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu