3 dec. 2010

regina gafelor in acţiune...

... sau cel puţin, pc-ul meu.
Că nu le am cu tehnologia, nu e ceva nou, dar că nu mi-am backup-uit munca de câteva luni, e de-a dreptul imbecilic. Mai ales că ştiam cu ce fel de calculator aveam de-a face.
Am pierdut tot, tot. Viaţa mea nu mai are sens. Ei bine, nici chiar aşa. Cel mai tare mă doare că s-au pierdut articole şi câteva zeci de pagini din ceea ce trebuia să fie prima mea carte. Doamne, metafore ca alea nu mai produc veci pururi.

Bine, am auzit că se mai poate face ceva, că îmi pot recupera munca prestată în nopţile nedormite când trebuia să lucrez defapt la proiecte pentru şcoală, dar costă. Mult. Cât de mult? Nu vreau să ştiu. "Mult" e, de cele mai multe ori, un indicator destul de evident pentru ceva ce nu îţi poţi permite.

Încerc să nu jelesc prea mult, ci să o iau de la capăt*. După sesiune, 50 pagini pe săptămână, timp de 10 săptămâni. Să iasă 150-200 bune, pentru cartea de debut.
Şi jur, încă o dată, că nu voi mai achiziţiona cât trăiesc ceva de la ăştia, şi că o să spurc de câte ori o să trec prin faţa magazinului.

*mulţămiri @ sorela pentru noul notebook şi stick pentru backup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu