28 dec. 2010

Altă retrospecţie

Am mai făcut una în mai, înainte de terminarea primului an de studenţie, însă acum voi scrie despre 2010, care e pe sfârşite. E pentru prima dată când fac aşa ceva. De ce fac asta? Nu ştiu. Poate încerc să mă rup de tot ce a fost, îngopându-mi recentul univers sub o pătură subţire de cuvinte. Voi aprinde o lumânare din când în când, pe cuvânt de om în căutarea identităţii.

Anul a debutat prost. Cel mai prost: depresie, scandaluri, confruntări mutuale, nopţi petrecute oriunde si un singur geamantan în mână. Decizii importante ce trebuiau luate erau amânate de războaie şi împroşcări cu noroi. O prietenie s-a terminat. Două restanţe din cauza a tot.
În februarie m-am mutat în cămin cu Andreea, dar stăteam în camere separate. Gândaci, patul de sus, o ţeavă în loc de duş. Oameni noi= viaţă socială. Câh. Nu voiam oameni în preajmă. Poate unul singur.
În martie am văzut multe filme, am dat mulţi bani pe popcorn şi cola. La cinema cel puţin, eram lăsată în pace. Plus multe drumuri Mărăşti- Mănăştur.
Aprilie a început să absoarbe vidul. Primăvara mă scoate din amorţeală. Plimbări şi multă cola.
În mai, AC/DC şi nunta Iuliei. Soare, căldură, plimbări prin Hoia, şi miros de insecticid în camera de cămin. TIFF şi proiecţii în aer liber.
În iunie altă sesiune şi vacanţă. Mi se strică pc-ul pentru a n-a oară.
În iulie o cunosc pe, cum îmi place mie să îi spun, The Evil Witch of Far Far Away, Luciana, care, o lună mai târziu, avea să mă schimbe complet (1 lună. Atât de maleabilă eram).
În august i-am văzut pe Maiden. Socializez stângace şi amorţită. Căldură.
Septembrie mă readuce cu adevărat înapoi în Cluj. Aplic chestionare pe lângă oraş. Îmi cumpăr loc în cămin privat. Sunt pe punctul de a nu sta cu Luciana în cameră.
Octombrie marchează începerea unui nou an şcolar. Stau cu Luciana în cameră. Cunosc prea multă lume, rămân blocată un weekend întreg în cămin cu cheia atârnată în cuier, şi sunt târâtă în baruri... Oamenii nu sunt atât de răi. Ori nu-i mai ţineam minte, ori am lipsit atât de mult, încât s-au schimbat. Poate eu m-am schimbat.
Noiembrie a fost ceva mai agitat decât octombrie, dar am păstrat nota de creativitate socială.
În decembrie am făcut Secret Santa cu fetele din cameră. Am primit o mască de la my-not-so-secret-santa. Heh, conceptul de hand made gift nu a fost tare bine primit, cadourile fiind tot din magazine procurate. Am primit un bibelou. Nu ştiam că se mai fabrică aşa ceva. Şi o clepsidră, să nu uit că time is running out of time.

Anul ăsta, deşi am făcut câţiva paşi în direcţia greşită, am reuşit să mă întorc în locul în care bătusem pasul pe loc, după care am făcut şi progrese.

Pentru 2011.. o să-mi scriu dorinţele pe o hârtie şi-o să-i dau foc, aruncând cenuşa în vânt. Dacă tot încerc lucruri noi... Dar cel mai mult îmi doresc să termin cartea la care lucrez şi să o public.

Crappy new year, everyone!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu