20 dec. 2010

Draga Mosule, iti pot explica...

Ştii când am călătorit fără bilet pe troleu? Cum care dintre dăţi? De fiecare dată. Ştiu că ar trebui să scriu o scrisoare RATUC-ului, dar îţi scriu ţie, că ştiu că tu mă ierţi. Tu nu ai treabă cu troleele, ci cu renii, de asta ştiu că nu îţi pasă, căci dacă îţi păsa, călătoreai şi tu troleul, dar nici ţie nu ţi-s dragi controlorii.
1st sin= forgiven

Da' Moşule, mai ştii când am condus? Da, e groaznic doar să mă vezi pe mine la volan, dar am condus fără carnet. Făceam slalom printre tiruri, dar uite că suntem toţi bine, nimeni nu are nici măcar o zgârietură. Deci e ca şi când nu s-ar fi împlântat, scuze, întâmplat nimic.
2nd sin= forgiven

Ah da. Moşule, ştii că în vară a fost nunta Iuliei, la care îmi cer scuze că nu ai fost invitat, dar cred că finlandezii nu te prea au la inimă. De ce? Pentru că nu îţi mai livrează scrisorile de câţiva ani încoace. Cum de ştiu? Pentru că niciodată nu am primit ce ţi-am cerut. Revenid la nunta Iuliei.. Ştii când m-am dus să îmi fac rochiţa de d-ră de onoare? Da? Ce tare! Atunci ştii ce binecuvântări i-am adresat croitoresei pentru că, în loc de rochiţă, mi-a croit o cămaşă de noapte. Totuşi, ştii şi tu că nu a fost vina mea, şi că am iertat-o pe tanti până la urmă. Deci orice neînţelegeri ar fi fost la mijloc, acum suntem chit.
3rd sin= forgiven

Eu atât am avut de declarat. Acum e rândul tău.

2 comentarii: